Splošni pogoji za uporabo spletne strani POPULI.si

Lastnik in upravljavec teh strani je POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka, ki je ustanovljeno na podlagi slovenske zakonodaje in ima svoj sedež v Sloveniji. Telefonska številka podjetja POPULI d.o.o. je +386 41 313 529, glavni kontaktni elektronski naslov pa info@populi.si . Podjetje POPULI d.o.o. je vpisano v sodni register v Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno številko 1/14423/00 in je zavezanec za plačilo Davka na Dodano Vrednost (DDV). Ustanovni kapital podjetja POPULI d.o.o. je 10.432 €. Davčna številka SI86815199. TRR pri NLB d.d. SI56 0230 4003 5164 453.

Splošno

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo spletne strani POPULI.si se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Za oddajo naročila je obvezna registracija. Med postopkom registracije je kupec opozorjen na dejstvo, da se strinja s Splošnimi pogoji za uporabo spletne strani POPULI.
POPULI d.o.o. ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršenkoli način z njo povezana. Pri vseh naših povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosite celotno tveganje sami.
POPULI d.o.o. ima pravico spremeniti splošne pogoje s spremembo te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Cene

Vse navedene cene so v EUR in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost) ter veljajo le informativno na dan naročila. Cene ne vključujejo dostave.
Vsak izdelek je predstavljen vsaj z imenom izdelka in aktualno ceno. Transakcija ni trajna in ponavljajoča se izpolnitev.
Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Dobava

Dostavo naročenega blaga vrši podjetje POPULI d.o.o. z lastno dostavo ali preko Pošte Slovenije . Za vsako naročilo preko spletne trgovine boste prejeli avtomatizirano obvestilo o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi, ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo in da je stekel postopek odpreme, ki lahko traja tudi več kot trideset dni. V obvestilu bo potrdilo naročenih artiklov. V kolikor imate kakršnakoli vprašanja o naročilu ali menite, da je prišlo do napake, lahko pokličite podjetje POPULI d.o.o. na številko 041 313 529 in se pogovorite o vsebini naročila.
Če je izdelek na zalogi, je čas za prenos in dostavo pošiljke 5 dni po obdelavi naročila (to lahko pomeni do šest delovnih dni od prejema naročila). V kolikor kupec tako želi, lahko izdelek osebno prevzame – po predhodnem dogovoru z zastopnikom podjetja POPULI d.o.o. in plačilom blaga po predračunu.
V primeru dostave na dom, bo dostavna služba naročeni izdelek dostavila na dom naročnika. V kolikor naslovnik ob obisku kurirja ni bil dosegljiv, se lahko s kurirsko službo dogovori za drug rok dobave, ali pa izdelek prevzame osebno v najbližjem distribucijskem centru. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. V primeru vrnitve pošiljatelju, je naročnik dolžen povrniti pošiljatelju vse stroške v zvezi s pošiljanjem in vračanjem pošiljke na naslov pošiljatelja! Blaga ni možno naročiti na naslove “poštno ležeče” ali na poštne predale. Podjetje POPULI d.o.o. svoje izdelke pošilja le naročnikom na ozemlju države Slovenije. V ostale države pošiljamo le po posebnem dogovoru!

Načini plačila

Ob nakupu v POPULI.si spletni trgovini lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:
Po povzetju – z nalogom UPN preko pošte Slovenije
Plačilo s kreditno kartico – Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem, bo vaš paket oddan na pošto.
Po ponudbi ( predračunu ) – priliv sredstev na TRR prodajalca pred osebnim prevzemom blaga.

Stroški pošiljanja

Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga po ceniku Pošte Slovenije.
Aktualne cene za pošiljanje navadnega paketa so:
Poslovni paket
do 2kg 6,09 EUR
nad 2kg do 5kg 7,41 EUR
nad 5kg do 10kg 8,95 EUR
nad 10kg do 15kg 10,48 EUR
nad 15kg do 20kg 11,90 EUR
nad 20kg do 25kg 13,71 EUR
nad 25kg do 30kg 15,63 EUR
nad 30kg do 40kg 18,64 EUR
nad 40kg do 50kg 21,75 EUR

Odkupnina 1,45 EUR
Pazlivejše ravnanje 1,10 EUR
Kupec plača Pošti Slovenije še provizijo od vrednosti UPN naloga, po tarifi pošte Slovenije – najmanj 1,15 €!
Vse zgoraj navedene stroške kupec plača direktno pošti Slovenije ob prevzemu blaga!

Reklamacije

V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte info@populi.si ali telefona 041 313 529 ( glej kontakt na spletni strani) vendar najkasneje v roku 8 (osem) dni od dneva prejema.. Prav tako nas kar najhitreje (najkasneje v roku 3 (tri) dni obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Če z blagom niste zadovoljni, lahko v osmih (8) dneh po prejemu blaga pisno sporočite podjetju POPULI d.o.o., da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti na naslov:
POPULI d.o.o.,
Brezovo 29, 1274 Gabrovka
v osmih (8) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Podjetje POPULI d.o.o. vam bo kupnino vrnilo v petnajstih (15) dneh od prejema obvestila o odstopu od naročila. Stroške vračila blaga (poštne ali transportne stroške) plača kupec!
Vsi paketi, ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške!
V kolikor se za preklic naročila odločite preden je bilo blago odposlano, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do podjetja POPULI d.o.o. V primeru, da želite naročilo preklicati, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev.

Če pošta Slovenije vrne paket in navede, da prejemnik ni želel prevzeti paketa, se kupcu – naročniku blaga zaračuna obe poštnini (v smeri pošiljanja in v smeri vračanja paketa) po tarifi pošte Slovenije. Kupec je dolžan stroške poravnati takoj po pismenem opozorilu na njegov mail, sicer prodjalec vloži izvršbo za navedene stroške poštnine brez dodatnega opomina!

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katere jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem artiklu

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca NAJKASNEJE v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu podjetja. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.

Jamstvo

Garancijski rok za tehnično blago, kupljeno v trgovini POPULI.si je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu priloženem k blagu, če ob opisu blaga ni drugače navedeno.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija, kot določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št 14/22). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oz. storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvari pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot v primeru, če se ne strijate z uveljavljanjem napake oz. garancije.

Napake na spletni strani

Zaradi načina obnavljanja spletne strani, napake niso izključene. V kolikor je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil uslužbenec podjetja POPULI d.o.o. in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel. Prav tako bo podjetje POPULI d.o.o. takoj odpravilo napako (v kolikor že ni bila odpravljena) in se vam opravičilo za napako. Podjetje POPULI d.o.o. izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, v kolikor je bila stranka pravočasno obveščena o nastali napaki. Podjetje si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.

Zasebnost – varstvo podatkov

Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju POPULI d.o.o. zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali na straneh trgovine populi.si, zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine POPULI.si in jih POPULI d.o.o. ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. POPULI d.o.o. trajno hrani ob registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
V primeru vdora v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Varovanje osebnih podatkov v skladu z uredbo GDPR (general Data Protection regulation)

S sprejemanjem v nadaljevanju napisanih pogojev oz. vašo prostovoljno, izrecno, informirano in nedvoumno privolitvijo o uporabi, obdelavi in hrambi vaših osebnih podatkov, izražate soglasje za uporabo in obdelavo le teh. Soglasje izrazite tako, da v postopku nakupa na spletni strani POPULI.si obkljukate polje “Strinjam se s Splošnimi pogoji za uporabo” spletne strani POPULI.si.
Na spletni strani POPULI.si, s katero upravlja podjetje Populi d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka , v namen zagotavljanja kakovostnih prodajnih in poprodajnih storitev se hranijo in obdelujejo vaši osebni podatki, ki jih posredujete z naročilom (ime in priimek, naslov, kraj in poštna številka, davčna številka in telefon, e-poštni naslov, IP naslov računalnika kupca). V namen zagotavljanja pregleda toka osebnih podatkov, vam posredujem tudi podrobnosti glede hrambe in obdelave vaših osebnih podatkov. Vaše podatke strogo varujemo kot poslovno skrivnost in jih ne bomo uporabljali v nepooblaščene namene, jih zlorabljali ali posredovali nepooblaščeni osebam.
Vaši osebni podatki se ob prijavi na našo spletno stran hranijo v naši glavni bazi na strežniku pri podjetju POWERCOM d.o.o. Mengeš (pogodbeni partner podjetja Populi d.o.o.) in nato skupaj z naročilom v podjetju POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka. Do osebnih podatkov dostopamo zaposleni v POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka, ter ostali pogodbeni partnerji: Pošta Slovenije – izvedba pošiljanja naročila na naslov, zunanje računovodstvo Moj Računovodja d.o.o. Ljubljana. Vsi navedeni pogodbeni partnerji so po naših medsebojnih pogodbah dolžni varovati vaše podatke kot poslovno skrivnost in jih ne smejo uporabljati v lastne namene, jih zlorabljati ali posredovati tretjim osebam.
Pooblaščena oseba za varovanje podatkov v podjetju POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka: Zvonko Božič.
V podjetju Populi d.o.o. smo ocenili, da ocena učinka predvidenih dejanj obdelave na varstvo osebnih podatkov ni potrebna, saj gre za povsem osnovna dejanja obdelave, ki so nujno potrebna za opravljanje naročene storitve, hkrati pa od stranke ne zahtevamo vpisa podatkov, ki za to niso potrebni.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od upravljalca dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je tako, dostop do osebnih podatkov in določenih informacij. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave pravico do dopolnitve izjave. Pisni zahtevek za dostop do svojih osebnih podatkov ali zahtevek za morebitne popravke lahko posredujete na e-mail info@populi.si ali po pošti na naslov POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka.
Posameznik ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, vključno z oblikovanjem profilov na podlagi teh določb. Upravljalec Populi d.o.o. preneha obdelovati osebne podatke razen, če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami posameznika, na katerega se le ti nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Pisni zahtevek oz. ugovor avtomatski obdelavi in profiliranju lahko posredujete na e-mail info@populi.si ali po pošti na naslov POPULI d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka.
Kadarkoli po izvedenem naročilu lahko zahtevate izbris osebnih podatkov, vendar v tem primeru sprejmete vse morebitne posledice (nezmožnost pošiljanja dodatnih navodil za izdelek, izguba pravice reklamacije, izguba pridobljenih bonitet pri prvem nakupu oz. cen za obstoječe kupce). Izbris osebnih podatkov lahko zahtevate po prejemu in plačilu naročenega blaga – paketa.
Kadarkoli po izvedenem naročilu lahko zahtevate izpis osebnih podatkov v strojno berljivi obliki. Pisni zahtevek za izpis svojih osebnih podatkov v strojno berljivi obliki lahko posredujete na e-mail info@populi.si ali po pošti na naslov Populi d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka.
Kupec ima pravico, da prejme osebne podatke v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki in pravico, da te osebne podatke posreduje drugemo upravljalcu, ne da bi ga mi kot upravljalec, ki so mu bili ti osebni podatki zagotovljeni, pri tem ovirali. Pisni zahtevek za prenos svojih podatkov lahko posredujete na e-mail info@populi.si ali po pošti na naslov Populi d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka.
Vse informacije se zagotovijo brezplačno razen, če so zahteve očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ponavljajoče. V tem primeru lahko upravljalec Populi d.o.o.:

  • Zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva upravne stroške posredovanja informacij, sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa
  • zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

Varstvo potrošnikov

Trgovina Populi.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori:

Vsak kupec imam možnost svojo pritožbo nasloviti na poštni naslov Populi d.o.o., Brezovo 29, 1274 Gabrovka ali elektronski naslov info@populi.si ali na telefon +386 41 313 529.
Podjetje Populi d.o.o. spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov in se bo maksimalno potrudilo rešiti vsako pripombo v najkrajšem možnem roku. Potrudili se bomo najti primerno rešitev brez posredovanja sodišča, če pa to res ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Litiji.

V skaldu z 32.členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobeega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (RPS),
Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo na povezavi:
https;//webasate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SI,

Spoštovani kupci!

Želimo vam prijetno uporabo naše spletne strani in nakup, ki bo v obojestransko zadovoljstvo!

Populi d.o.o.

5,13